Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Το βιβλίο τις ανυσηχίας Φερναντο Πεσόα


…Θεωρώ τη ζωή ένα πανδοχείο όπου πρέπει να μείνω μέχρι να έρθει η άμαξα της αβύσσου.  Δεν ξέρω που θα με πάει γιατί δεν ξέρω τίποτα.  Θα μπορούσα να θεωρήσω αυτό το πανδοχείο φυλακή γιατί είμαι υποχρεωμένος να περιμένω εκεί μέσα.  Θα μπορούσα να το θεωρήσω ένα χώρο συναναστροφών γιατί εκεί συναντιέμαι με άλλους ανθρώπους…
…Γράφω, λυπημένος, στο ήσυχο δωμάτιό μου, μόνος όπως υπήρξα πάντα, μόνος όπως θα υπάρχω πάντα. Κι αναρωτιέμαι αν η φωνή μου, φαινομενικά τόσο ασήμαντη, δεν ενσαρκώνει την ουσία χιλιάδων φωνών, τη δίψα να μιλήσουν χιλιάδων ζωών, την υπομονή εκατομμυρίων ψυχών υποταγμένων σαν την δική μου στο καθημερινό πεπρωμένο, στο ανώφελο όνειρο, στην ελπίδα που δεν αφήνει ίχνη. Αυτές τις στιγμές η καρδιά μου χτυπά πιο δυνατά γιατί έχω συνείδηση πως υπάρχει…
 …Κάθομαι στην πόρτα και μεθώ τα μάτια μου και τ’ αυτιά μου με τα χρώματα και τους ήχους του τοπίου, και τραγουδώ αργά, μόνο για μένα, αόριστες μελωδίες που συνθέτω ενόσω περιμένω…


…Αν γράφω ό,τι νιώθω είναι γιατί έτσι μειώνω τον πυρετό του να αισθάνομαι.  Αυτό που εξομολογούμαι δεν έχει σημασία, γιατί τίποτα δεν έχει σημασία.  Κάνω τοπία μ’ αυτό που νιώθω.  Κάνω διακοπές με τις αισθήσεις μου…
Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 8 Δεκεμβρίου 2014 by in αποσπασματα,βιβλια.

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

