Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

αχαριστία

Σήμερα λοιπόν θα κλείσω τούτη τη μέρα με ένα * άσχημο * συναίσθημα δυστυχώς μα αυτό μου αφήνει σαν γεύση ετούτη η μέρα που φεύγει  την αχαριστία ..τα δικά μου μάτια λοιπόν και η δική μου ψυχή αυτό έλαβε σήμερα ,δεν ξέρω ποίος είναι ο σωστός ορισμός της η πότε πραγματικά συμβαίνει ,ξέρω πως νιώθω μια πίκρα για μένα ,για τον εαυτό μου που στέκεται ,στηρίζει,παρηγορεί,αγαπά,υποστηρίζει  και όλα αυτά για να πάρει …τίποτα αδιαφορία ….πόσο λυπάμαι πραγματικά ….



2 comments on “αχαριστία

  1. Maria Kat
    18 Δεκεμβρίου 2014

    Η αχαριστια, μου λένε πάντα οι γονείς μου, είναι το μεγαλύτερο αμαρτήμα και θα έπρεπε να θεωρηθεί ποινικό αδίκημα! Μεγάλη κουβέντα αυτή

    Μου αρέσει!

  2. Katerina Man
    18 Δεκεμβρίου 2014

    καλημερα ,είναι μια ποιο αυστηρη ματια στον ορο αχαριστια ,δεν ξέρω ακριβως αν ειναι και αυτό ,το μόνο που σίγουρα ξέρω ειναι εκεινο το συναισθημα ,κενου που νιωθω

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 17 Δεκεμβρίου 2014 by in σκέψεις,απόψεις.

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

