Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Απολογισμός ♪♫•*¨*•.¸.

Απολογισμός ♪♫•*¨*•.¸. Κλείνοντας σιγά-σιγά κι αυτή η χρονιά.. Θα ‘θελα με τον δικό μου τρόπο.. να πω ευχαριστώ σε ορισμένους ανθρώπους.. Ευχαριστώ! αυτούς που με πολέμησαν.. γιατι με εκάναν πιο δυνατή.. Ευχαριστώ! αυτούς που με πρόδωσαν.. γιατι με εκαναν πιο προσεχτική.. Ευχαριστώ! αυτούς που με πλήγωσαν.. μ’ έμαθαν οτι πρεπει να βρω τρόπους να αμύνομαι.. με πεισμωσαν και σηκωθηκα πιο γρηγορα απ’οσο περιμενα.. Ευχαριστώ! όσους μ’ απέκλεισαν απ’ την ζωή τους.. χωρίς ένα «γιατί».. για καποιους μου ηταν αδιαφορο.. για μερικους ομως με πληγωσε.. Ευχαριστώ! όσους μου είπαν ψέμματα.. μ’ εκαναν να εκτιμήσω περισσοτερο την αλήθεια.. κι ας ποναει τις περισσοτερες φορες πιο πολυ.. Ευχαριστώ! αυτούς που με αγκαλιασαν με Αγάπη.. γιατί επεβεβαίωσαν οτι τελικα ναι.. υπαρχει ακομα αυτό το συναίσθημα.. και δεν ανήκει μόνο στους ονειροπόλους. Ευχαριστώ! αυτους που με »μαλωσαν».. παντα για το καλο μου.. κι ας μην το εβλεπα στην αρχη.. μου ανοιξαν ομως τα ματια.. Ευχαριστω! τους ανθρώπους που ήταν δίπλα μου.. και μ’ εμψύχωσαν τις στιγμές που λύγισα.. και αυτους που προσπαθωντας να με λυγισουν.. μ’εκαναν πιο ΔΥΝΑΤΗ!! Ένα συγνώμη.. σε όσους με την σειρά μου έχω πληγώσει.. άθελά μου… ίσως τις περισσότερες φορές.. Κι ένα τεράστιο ΣΥΓΝΩΜΗ.. το οφείλω στον ΕΑΥΤΟ μου.. που ενω μερικές φορές το έβλεπα.. επετρεψα να ΠΟΝΕΣΕΙ..

αναδημοσιευση απο πηγη https://www.tumblr.com/search/%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%B1+%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%B7%CF%82

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 30 Δεκεμβρίου 2014 by in σκέψεις.

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

