Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

δυο σκέψεις για καλήνυχτα

Αυτή η καταιγίδα που δεν λέει να κοπάσει ,αυτή η καταιγίδα που ξεπλένει πάθη ,και πνίγει επιθυμίες .
Και μετά την καταιγίδα ,έρχεται εκείνος ο πόνος σε όλο το σώμα εκείνος ο συναισθηματικός εμετός 
Καληνύχτα 

5 comments on “δυο σκέψεις για καλήνυχτα

  1. morfeas
    29 Ιανουαρίου 2015

    Πολλές φορές μετά την κατεγίδα έρχεται η γαλήνη

    Ευχαριστώ ξέρεις εσύ..

    Την καληνύχτα μου

    Μου αρέσει!

  2. Katerina Man
    29 Ιανουαρίου 2015

    μερίκες φορές ,όχι πάντα ,εγω σε ευχαριστώ που μέσα απο την ψυχή σου και τις λέξεις σου είδα έναν ακόμα Ανθρωπο

    Μου αρέσει!

  3. morfeas
    29 Ιανουαρίου 2015

    εγώ βλέπω έναν ευαίσθητο άνθρωπο,κάτι που ειναι σπάνιο

    Μου αρέσει!

  4. Katerina Man
    30 Ιανουαρίου 2015

    Καλημέρα ,καμία φορά ο ευαίσθητος άνθρωπος χαρακτηρίζεται ως χαζός ,ρομαντικός και ότι ζει σε μια άλλη εποχή ,για μένα παρόλα αυτά είναι πλεονέκτημα να είσαι ευαίσθητος σε μια εποχή που τα πάντα ξεπουλιούνται στο βωμό τις νέας ζωής

    Μου αρέσει!

  5. morfeas
    30 Ιανουαρίου 2015

    Τ πάντα ξεπουλιούνται για τα χρήματα,για πολούς είναι όλα θέμα ύψους τιμής,ακούω από συναδέλφους να λένε,για πόσα λεφτά θα έκανες αυτό η εκείνο και τα πάντα είναι ύψους χρημάτων, υπάρχουν πράγματα που θα έκανα και άλλα που έχοντας τραβήξει κόκινη γραμμή δε θα έκανα,γιατί όπ[ως έχω πει,έχουν να κάνουν με τη συνείδηση μου,κι αυτή είναι κάτι που δεν εξαγοράζεται

    χαίρομαι που συμφωνούμε!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 29 Ιανουαρίου 2015 by in αποσπασματα,μηνυματα σε εικονες.

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

