Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

αν αυτό που βρήκες ….

aa9591fb5ee9c3931b745716123fcf7a

5 comments on “αν αυτό που βρήκες ….

  1. oneiraparamithiou
    26 Φεβρουαρίου 2015

    Πόσο μου άρεσε τούτο το βιβλίο! Πρεπει να το έχω διαβάσει τουλάχιστον 3 φορές. Καλώς σε βρίσκω… (γράφε οπότε μπορείς τις πηγές των κομματιών των βιβλίων, να ξέρουμε από ποια βιβλία προερχονται ωστε να ανατρεξουμε σε αυτα η να τα γνωρίσουμε…άμα θες βεβαια! 🙂 )

    Μου αρέσει!

    • KaterinaManeta
      27 Φεβρουαρίου 2015

      καλημέρα ,καλως ηρθες στο blog μου σε ευχαριστω για τα καλά σου λόγια ,σχεδόν πάντα το κάνω με τις πήγες των βιβλίων το θέμα με το συγκεκριμένο απόσπασμα είναι οτί δεν βρήκα πουθένα που ανήκει ,απο οτι καταλαβα το γνωρίζεις οποτε αν σου ειναι ευκολο μου λες να το περάσω .

      Μου αρέσει!

  2. oneiraparamithiou
    26 Φεβρουαρίου 2015

    Ξέχασα να πω πως είμαι Συνονόματη!

    Μου αρέσει!

  3. oneiraparamithiou
    27 Φεβρουαρίου 2015

    Είναι απο το » Ο Αλχημιστης» του Πάουλο Κοελιο

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 26 Φεβρουαρίου 2015 by in σκέψεις,όμορφα λόγια,αποσπασματα.

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

