Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

«Σήμερα θα είμαι εγώ ο αρχηγός των συναισθημάτων μου»

a5ea3e83bedf5e1a6cce815fef6cbfd0

Αν νιώσω θλίψη θα τραγουδήσω..
Αν νιώσω λύπη θα γελάσω..
Αν νιώσω άρρωστος θα διπλασιάσω την προσπάθεια μου..
Αν νιώσω φόβο θα προχωρήσω δυναμικά μπροστά..
Αν νιώσω υποδεέστερος θα φορέσω καινούργια ρούχα..
Αν νιώσω αβεβαιότητα θα υψώσω τη φωνή μου..
Αν νιώσω φτωχός θα σκεφτώ την ευημερία που έρχεται..
Αν νιώσω ελλιπής θα θυμηθώ παλιές μου επιτυχίες..
Αν νιώσω ασήμαντος θα θυμηθώ τους στόχους μου..
Όταν θα χαίρομαι με τις μέρες της επιτυχίας μου..
θα θυμάμαι και τις μέρες ντροπής μου.
Όταν θα νιώθω γεμάτος δύναμη..
θα προσπαθώ να σταματήσω τον άνεμο..
Όταν θα έχω πολλά πλούτη..
θα θυμάμαι τα στόματα που πεινούν..
Όταν θα νιώθω μεγάλη υπερηφάνεια..
θα θυμάμαι τις στιγμές αδυναμίας μου..
Όταν θα αισθάνομαι ότι τα χαρίσματα μου δεν βρίσκουν ταίρι..
θα κοιτάζω τα άστρα!!!

χορχε μπουκαι 

4 comments on “«Σήμερα θα είμαι εγώ ο αρχηγός των συναισθημάτων μου»

  1. oneiraparamithiou
    1 Μαρτίου 2015

    Δε σε προλαβαίνω ! 😉 Αναρτήσεις σαν κ τούτες πρεπει να τις τυπώσει κανεις κ να τις διαβάζει καθημερινά…Καλο μήνα συνονόματη!

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • KaterinaManeta
      1 Μαρτίου 2015

      Καλό μήνα ,γεμάτο χρώμα ελπίζω …συμφωνώ για την ανάρτηση

      Μου αρέσει!

  2. oneiraparamithiou
    2 Μαρτίου 2015

    Με ‘γεια τα νέα χρώματα στο σπιτικό σου! πανέμορφα!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

My 1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

Notes from my personal diary

Sofia Kioroglou's musings