Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Οχι,δεν εχω ενοχες . Ευα Ομηρόλη

8d421dccfb2de31205960771e691fb98

Οχι,δεν εχω ενοχες .

Η απολυτη ευτυχια κι η γνωση εκεινου που ζητας δεν σου αφηνει ποτε ενοχες.

Ενοχες σου αφηνουν ολα εκεινα που δεν εζησες, οχι γιατι δεν μπορεσες ,

αλλα γιατι φοβηθηκες την δυναμη τους ,την μαγεια τους .

Ολη εκεινη την μαγεια που μια ζωη αναζητας κι οταν σου πεφτει στο κεφαλι σαν ευλογια ,

την αρνεισαι χωρις ουσιαστικο λογο παρα μονο επειδη δισταζεις να πας παραπερα ,

να δεις τι γινεται μεσα απο το συνορο που σ’εχουν φυλακισει .

Κι οταν περνουν τα χρονια και οι εποχες ,

και τιποτα δεν μπορει να σταματησει την ανελεητη φθορα ,

θυμασαι,σκεφτεσαι και σε πιανουν ολοι οι φοβοι , ολες οι απελπισιες.

Γιατι ειναι αναγκη να εισαι δυνατος.

Ευα Ομηρόλη

5 comments on “Οχι,δεν εχω ενοχες . Ευα Ομηρόλη

  1. oneiraparamithiou
    25 Μαρτίου 2015

    Με έβαλες σε πολλές σκέψεις…Πολυ δυνατο κείμενο, ευχαριστούμε!

    Μήπως ομως είναι απο την Εύα ΟμηρΟΛΗ;
    Έχω διαβάσει το «Οι αναλφάβητοι του Έρωτα» απο μια συγγραφελα με το ονομα αυτο, απλα τέλειο βιβλίο, συγκλονιστικό ύφος κ τρόπος γραφής -δεν μπορούσα να το αφήσω απο τα χέρια μου…-
    Το γνωρίζεις;

    Αρέσει σε 1 άτομο

    • KaterinaManeta
      26 Μαρτίου 2015

      καλημέρα ,σαφως και το γνωρίζω το έχω διαβάσει και αυτό της Ομηρούλη είναι το γράφει και ο τίτλος

      Μου αρέσει!

      • oneiraparamithiou
        26 Μαρτίου 2015

        Τι εννοείς ο τίτλος?Ομηρολη και όχι Ομηρουλη, βρε! 🙂

        Αρέσει σε 1 άτομο

      • KaterinaManeta
        26 Μαρτίου 2015

        ααα καλά έχεις δίκιο να σε καλα που το είδες γιατί εγω …στον κόσμο μου αυτες τις μέρες

        Αρέσει σε 1 άτομο

  2. oneiraparamithiou
    26 Μαρτίου 2015

    🙂 φιλακια!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 25 Μαρτίου 2015 by in σκέψεις,όμορφα λόγια,βιβλία,λογια.

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

