Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

#Μικρές Διευκρινήσεις

vintage-1960s-school-exercise-books-vintage-and-retro-furniture-and-homeware-517761

Θεώρησα καλό μετά ένα χρονικό διάστημα στο χώρο του blog να διευκρινίσω η να διαλευκάνω κάποια πράγματα ,με αφορφη ένα θέμα που δημιουργήθηκε με αυτή την δημοσίευση μου https://mikreskathimerinesstories.wordpress.com/2015/04/28/%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%AE%CF%83%CE%BF%CF%85-%CF%83%CF%8E%CE%BC%CE%B1/

Θα ήθελα λοιπόν να πω τα εξής

Α) ότι φωτογραφία (αποσπάσματα-εικονες-γνωμικα) ανεβάζω στον χώρο ετούτο της παίρνω από την ΔΗΜΟΣΙΑ σελίδα https://www.pinterest.com/οπου υπάρχουν χιλιάδες τέτοιες εικόνες ότι μου αρέσει απλά το ανεβάζω εδώ ,δεν μου ανήκουν συνεπώς

β) Μικρά αποσπάσματα που δεν έχουν υπογραφή είναι γιατί δεν κατάφερα να βρω σε ποιον ανήκουν αλλά ούτε και αυτά είναι δικά μου

γ) ΟΛΑ τα υπόλοιπα είναι αποσπάσματα γνωστών συγγραφέων

Για να συνοψίσουμε λοιπόν “δανείζομαι” και δημοσιοποιώ ότι με εκφράζει την συγκεκριμένη στιγμή με σεβασμό στο έργο του συγγραφέα ,δεν είμαι συγγραφέας ούτε ποιήτρια ,όπως έχω αναφέρει ξανά

Αυτά τα λίγα για αποφυγή οποιαδήποτε παρεξήγησης

One comment on “#Μικρές Διευκρινήσεις

  1. oneiraparamithiou
    9 Μαΐου 2015

    Κ πολυ καλα κάνεις, γιατί μεσω εσού τα ξανα-θυμόμαστε/διαβάζουμε κ μεις… Φιλια!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Information

This entry was posted on 8 Μαΐου 2015 by in Χωρίς κατηγορία.

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

