Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

η αθωότητα μου

1e5fc316b966749bb94deacc2eafec44

Πολύ απομακρύνθηκα, που να με πάρει ο διάβολος. Πολύ!
Πέρασα στην απέναντι όχθη κι όλα νομίζω τώρα ότι γίνονται αλλού.
Κατάντησα τελικά αυτό που ποτέ δεν ήθελα.
Το αρνητικό του εαυτού μου.
Λέρωσε και το βλέμμα μου
Και το χειρότερο…Ξέχασα πια το pin της
αθωότητας μου…!!!

Αλκυόνη Παπαδάκη

One comment on “η αθωότητα μου

  1. oneiraparamithiou
    16 Μαΐου 2015

    Όλοι οι «κωδικοί» σπάνε σαν το θελουμε πολυ με κάποιο τρόπο κ υπομονη…πολυ ωραίοι στίχοι της Αλκυόνης, με έβαλαν σε σκέψεις για την δική μου ζωη…κ μη με μαλωσεις, μια παρατηρησουλα-νομίζω το αθωότητα δεν θέλει δυο ω.., 😉 🙂

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

