Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Νυχτώνει

60afe25680c1745615b3b8943a6e48a7

Νυχτώνει

πρέπει να αρχίσω να μαζεύω ….

τα υπάρχοντα μου ,

μην φανταστείς φίλε….

λιγοστά μου έμειναν.

Να

κάνα δυο όνειρα αχρησιμοποίητα…

μερικά δάκρυα που δεν τα πρόλαβα

λίγες γρατζουνιές /ερωτικές / που…

δεν βρήκαν τον δρόμο τους ,

λίγος έρωτας ανικανοποίητος

κάτι ηδονές

που ξεχάστηκαν

Διάολε ξέχασα….

πρέπει να μαζέψω και εμένα

κάτι κομμάτια…

που με τεμάχισαν ,

πουλιέμαι λέει ακόμα ….

Μαζεύω και μαζεύομαι φίλε μου ….

φτίαχνω ταξίδι για πάρτη μου ,

ταξίδι…

που θα έχω συντροφιά

εμένα και το τίποτα ….

δεν γνωρίζω σε ποίον ανήκει το παραπάνω …το διαβασα το αγαπήσα το ένιωσα και το ανεβάζω

One comment on “Νυχτώνει

  1. emily's thoughts
    30 Αυγούστου 2015

    Υπέροχο!

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

