Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

μηνυματα μέσα απο εικόνες

αν και μπαίνουμε στον χειμώνα εγώ επιμένω στην πρώτη μέρα τις άνοιξης

σήμερα δεν θα ανεβάσω κάποιο απόσπασμα σήμερα θα πω κάποια πράγματα μέσα από εικόνες

εικόνα 1

b879ffd4ad9cae6f25c9bfcbb2949345

όσο και αν έψαξα σε αυτή την ζωή ,δεν βρήκα έναν σπουδαίο άνθρωπο

και αυτοί που ήρθαν τυχαία στην ζωή μου δεν είχα την γνώση να ξεχωρίσω αν είναι σπουδαίοι η όχι

εικόνα 2

c0366577d96a16ed9786d66c4ca390fb

όσο και να προσπάθησα να κρατήσω σχέσεις που είχαν σβήσει ,τόσο χανόμουν και εγώ μαζί

και στο τέλος έβλεπα ότι μόνο εγώ πάλευα και ΔΟΥΛΕΥΑ για αυτές

εικόνα 3

8f402224575592239b83bd4df105ae27

τώρα μετά από κακοκαιρίες είμαι κοντά σε αυτό ,είμαι κοντά στο να ξέρω πως δίπλα μου ΚΟΙΜΑΤΑΙ κάποιος και θα είναι εκεί

είμαι κοντά στο να ΚΛΕΙΣΩ ΤΟ ΦΩΣ

ΚΛΕΙΝΩ με αγαπημένο τραγούδι …γιατί ακόμα μετά από πολύ μαυρίλα και πόνο ,ένας κήπος μεγάλωσε στο βάθος

 

Σχολιάστε

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

