Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

έσβησε η ελπίδα

466da9a01f699d82a5904f41d8ee759d

Έκλεισα τα μάτια κι άφησα το μυαλό μου να ταξιδέψει στην κλεψύδρα του χρόνου.

Εικόνες από τη ζωή μου πέρασαν μπροστά από τα μάτια μου: ο γάμος μου, οι καβγάδες, η γέννα, ο αγώνας μου να μεγαλώσω το παιδι  μου, η μοναξιά μου…

Προσπάθησα να διακρίνω κάποιες εικόνες από το μέλλον. Τίποτα! Ένα μαύρο χρώμα σαν καμένο φιλμ. Και δάκρυα.

Τι είχα καταφέρει; Και τι μπορούσα να περιμένω από την υπόλοιπη ζωή μου;

Μόνο αβεβαιότητα, μοναξιά και συμβιβασμούς.

Ήμουν μόνη.

αποσπασμα απο το βιβλιο <οταν οι γυναικες τολμουν > ,βιβλιο που με εκανε μεσα στις 755 σελιδες του να ελπισω εστω για λιγο πως εχω μια ακομα ευκαρια και εγω σε αυτη τη ζωη ,μια ευκαιρια ηρεμιας ,αγαπης ,συντροφικοτητας

μονο που οταν εφτασα στην τελευταια σελιδα του οπως εκλεισε το οπισθοφυλο ,εκλεισε και η ελπιδα ..

Ειμαι μόνη 

2 comments on “έσβησε η ελπίδα

  1. writinkpage
    9 Νοεμβρίου 2015

    Ως τη στιγμή που θα πεις πως αξίζει τον κόπο να χαρίσεις στον εαυτό σου τη χαρά ν’ ανοίξει ακόμη μία σελίδα ζωής. Κι ας ξέρεις πως το χέρι θα τρέμει για το μυστήριο του τι θα συμβεί

    Αρέσει σε 1 άτομο

  2. Eleni Politi
    9 Νοεμβρίου 2015

    Ποτέ δεν ισχύει αυτό αν ανακαλύψουμε πόσο τελειοι γεννηθηκαμε .
    Ποσο ευγνώμονες πρέπει να ειμαστε και πού να διοχετευσουμε την ενέργεια
    μας.
    Μόλις ανακαλυψεις τον εσωτερικό εαυτό σου θα δεις ότι είναι πολυδιάστατος
    και θα ελκεις μόνο τα ωραία!!!
    Τα οποία μπορεί να έχεις ήδη αλλά δεν το βλέπεις!
    Οραματισου ενα ωραίο …μελλον!

    ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ!

    Αρέσει σε 1 άτομο

Σχολιάστε

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

