Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Μου φτάνει αυτό.

d6a6bb016e05163be6ac7ca22bdf60aa

Μου φτάνει αυτό… που τόσο απρόσμενα μπήκες στη ζωή μου, που τα χέρια σου με πήραν αγκαλιά και πέρα από τα κορμιά μας ενώθηκαν και οι ψυχές μας. Μου φτάνει αυτό… να αντικρίζω κάθε μέρα τα μάτια σου, αυτές τις απέραντες πράσινες λίμνες που μέσα τους βυθίζομαι. Μου φτάνει αυτό… να σε βλέπω να χαμογελάς και να εκπέμπεις μια λάμψη που αυτόματα φωτίζει στη ψυχή μου. Μου φτάνει αυτό… να κάθομαι κρυφά σε μια γωνιά, να σε κοιτάζω και σιωπηλά να σε ευχαριστώ που τόσο απρόσμενα μπήκες στη ζωή μου…μου φτάνει αυτό.

μικρό ερώτικο απόσπασμα απο την αναγνώστρια μας

Χριστίνα Λάγιου 

Σχολιάστε

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

