Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Χόρχε Μπουκάι »Ο Δρόμος της αυτοεξάρτησης»

d749ab252ef1746dd5e5ce467122a1ff

Θα μου άρεσε πολύ να με αγαπάνε όσοι αγαπώ. Αν όμως κάποιος δεν μ’ αγαπάει, θα ήθελα να μου το πει και να φύγει (ή να μη μου το πει, αλλά

πάλι να φύγει). Γιατί δεν θέλω να είμαι δίπλα σε κάποιον που δεν θέλει

να είναι μαζί μου…

Αφιερωμένο

2 comments on “Χόρχε Μπουκάι »Ο Δρόμος της αυτοεξάρτησης»

  1. writinkpage
    30 Δεκεμβρίου 2015

    Πόσο δίκιο έχεις! Θα μπορούσε να είναι μία από τις ευχές μας για το 2016. ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ.
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!

    Μου αρέσει!

  2. Άιναφετς
    31 Δεκεμβρίου 2015

    Δεν είναι άραγε στο χέρι μας, Κατερίνα μου, να κρατάμε ή να έλκουμε κοντά μας, μόνο αυτούς που μπορούν να μας αγαπήσουν και ν’ αγαπήσουμε; 😛
    Εύχομαι αγάπη στις καρδιές μας και να έχουμε ένα εσωτερικά υγιές και χαρούμενο 2016!
    ΑΦιλάκια με μια μεγάλη ζεστή αγκαλιά! ❤

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

