Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Απλα (μονολογος)

tumblr_mmwvavPCS91rtxgizo1_540

Δεν ζηταω πολλα πραγματα απο τη ζωη μου,ποτε δε ζητησα αλλωστε ουτε ειχα απαιτησεις απο τους αλλους ,ανεξαρτητη ημουν δεν χρειαζομουν κανεναν η αρχη που ακολοθουσα ηταν τα ποδια στη γη και το βλεμμα στον ουρανο και προχωρουσα,προχωρουσα με σταθερα βηματα και ξεπερνουσα καθε δυσκολια. Αλλα τωρα νιωθω μια αποσταση συναισθηματικη και ποναω και κλαιω και χτυπιεμαι και για πρωτη φορα ζηταω, ζηταω απλα πραγματα καθημερινα που δεν κοστιζουν τιποτα για τον αλλον αλλα για μενα ειναι πολυτιμα. Ζηταω ενα σ αγαπαω εγω ειμαι διπλα σου , ενα μαζι θα τα καταφερουμε ειμαι εδω για σενα .Ζηταω μια αγκαλια να βγαλω ολα μου τα παραπονα σε δακρυα και δυο χερια να μου σκουπισουν τα ματια. Ζηταω μια καλη κουβεντα μια ενθραρρυνση ,ενα πιστευω σε σενα ,μην συγκρινεις τον εαυτο σου, εισαι ξεχωριστη.Ζηταω ενα χαδι και εναν ζεστο καφε για να ηρεμησει τα σωθηκα μου.Ζηταω ενα κολιμεντο και ας μην ειναι αληθινο και ενα κρατημα στα χερια που να μου δινει δυναμη.Ακομα θελω καποιον να μιλησω να πω οσα δε λεω συνηθως και να κλαιω ,να κλαιω ξανα και ξανα μεχρι να στερεψουν τα δακρυα και ολο το βαρος απο μεσα μου να φυγει.Ζηταω καποιον να μην περιμενει να του λυσω τα προβληματα αλλα να μου χαρισει 5 λεπτα μονο να μιλησω για μενα.. Ολα αυτα ζηταω που εξαρχης φαινονται απλα αλλα στην πραξη ειναι δυσκολο να βρεις τον καταλληλο να σου χαρισει το πιο απλο πραγμα πανω στη γη , αγαπη.

brainstorm by : Anon

https://www.tumblr.com

Σχολιάστε

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

