Μικρές Καθημερινές Ιστορίες

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

‘’Να φύγεις. Μη φύγεις. Θα μου φύγεις’’

70ffd3a99d990aa5896e4fcd2f324a36

Πάνω σε φθηνές απομιμήσεις
κρέμασα όσα δεν άντεχες
να κουβαλήσεις.
Ανάμεσα τους
και κάτι τηλέφωνα
που μου έκλεισες στα -μούτρα-
επίτηδες
γιατί αγαπούσες το πρόσωπό μου.

Εγώ σαν εγωίστρια
έφτασα μέχρι τη πόρτα σου
αλλά δεν χτύπησα
για να μη διαταράξω την νεκρική σιγή
που επικρατούσε στο διάδρομο
και -γιατί- ήξερα πως ήταν από τις Τετάρτες
που ανοίγεις τη πόρτα και δε με αγκαλιάζεις
μονάχα αρέσκεσαι στο να μου σερβίρεις
καφέ πικρό και κρύο.
Σου άφησα ένα σημείωμα
με τα γνωστά μαλακισμένα γράμματά μου
‘’θα βρεθούμε πάλι την Δευτέρα’’
και για το τέλος
μια εντολή, μια παράκληση και μια αλήθεια.


Σχολιάστε

Πλοήγηση

balaoritou street

εδώ συμβαίνουν όλα

1000 Booktales

Coffee, books and rays of sunshine

matobookalo

Βιβλία Αστυνομικά, Θρίλερ, Φαντασίας

Ορεινογραφίες

Άνθρωποι και βουνά, βουνά και άνθρωποι

Μελίνα Σπανού

Βιωματική μουσική εκπαίδευση

odysseas zervos

ποίηση! η πιο μεταφυσική τέχνη

Shareyourlikes

όλα εκείνα που ήθελα να σου πώ

Writink Page

Write & Share Lines

